21 Aralık 2010 Salı

Kitaplar ve Bizzzz


  Şu sıralar daha önce okumak için fırsat oluşturmadığım! Ayşe Kulin'in "Umut" adlı kitabını okuyorum. Kitabı Solitadan aldık :) Harika bi kitap...İnanmicaksınız belki ama bitmemesi için kendimi tutuyor ve ara ara okuyorum...( Hmm "Veda" adlı kitabı da çok güzel...) Benim kimine göre garip bi yanım vardır. Eğer bir kitap yeni çıkmışsa ve dumanı tütüyorsa henüz, insanlar sürekli bu kitabı okuyor ve sürekli o kitaptan söz ediyorlarsa -bir reklam furyası gibidir bu durum ve bence çok rahatsız edicidir...- kitabı alıp da okumak hiç içimden gelmiyor. Bu arada ben her ne kadar tadını çıkara çıkara okumaya bayılıyorsam kitapları ,sevgili Anneciğim benim tam tersim çünkü bu onun elinde değil :) Neden mi? Çünkü Anneciğimin gözlerinde, Dünyada "milyonda bir" insanda görülen bir özellik bulunmakta.O nedenle edindiğimiz hemen hemen her kitabı ilk okuyan annem oluyor :) Anneciğimin gözlerindeki özellik şu, kitabın sayfalarının başını ve sonunu aynı anda görerek okuyabiliyor ve bu kocaman bi kitabın en fazla 2 saat içinde bitmesi demek oluyor( MAAŞŞAAALLLAAAHH ) bişiiler okumadan asla duramıyor bu obur okuyucuuuuuu :)) Peki şu anda ne yapıyor sizce :))))

3 yorum:

  1. harika kitaplar bencede..bende severek okudum..annende şuanda sanırım kitap okyuor şuanda :)

    YanıtlaSil
  2. Annem 2 dergi bitirdi az önce Gul/inn :)

    YanıtlaSil
  3. ben okudum.çok beğendim.şimdi iskender palanın şah&sultan ı okuyorum.başlardayım ama çok keyifli okuyorum

    YanıtlaSil