20 Aralık 2010 Pazartesi

Merhaba


      Hayatımda değer verdiğim ve keyiflendiğim her şeye dair düşüncelerim vardı...
( Tarihe,Psikolojiye,Yaşama,Çoğu insan tarafından henüz keşfedilmemiş yerlere  vs vs vs...) Elbette kendimce belli bi birikimimde :) Sanırım bu çevremdekilerin çok dikatini çekti ki yaz yaz yaz!! diye tutturdular ve ben de blog işi ile ilgilenen kardeşimin tavsiyeleri ile blog kurmaya karar verdim. Fakat bu ortamda yeni olmanın da sıkıntılı tarafları olmuyor desem yalan olur :) Umarım zamanla paylaşımlarımız artar ve birlikte keyif alırız burada geçirdiğimiz zamanlardan...Sevgiyle kalın...

Not: Fotoğraf Deviantart'dan alınmıştır:

6 yorum:

  1. hayırlı olsun'a geldim ben:) Mekila'dan duydum adınızı bir hoşgeldiniz diyeyim dedim.. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. merhaba..hoşgeldiniz..düşüncelerinize yakın buldum kendimi,güzel paylaşımlar..

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldiniz.
    ve hayırlı olsun canım.
    sevgilerle mutlu kalın...

    YanıtlaSil
  4. merhabalar.. yeni blogunuz hayirli ugurlu olsun InsAllah.. güzel paylasimlarda, hos muhabbetlerde görüsmek dileyigle.. sicacik sevgilerimle.. hasret :)

    YanıtlaSil
  5. sabırsızlıkla yazılarınızı bekliyoruz :))))

    YanıtlaSil
  6. Deli Anne: Teşekkür ederim efendim. Bi kahve ikram ediim gelmişken size :))

    Gul/İnn: Çok şey paylaşacağız o halde içtenlikle teşekkürlerimi sunuyorum :))

    *Selinka**: Teşekkür ederim. Daha sık görüşmek dileğiyle. :)

    HASRET: Bana söyleyecek tek bir şey bırakmışsınız size de sıcacık sevgiler çok teşekkür ederim...

    Adsız izleyicime gelirsek eğer bu kadar çok gülücük yapmış olduğuna göre sanırım tanışıyoruz :) Fırsat buldukça yazacağıma emin olabilirsinizzz... :)

    YanıtlaSil